Sunday, 28 July 2013

. Ramadhan . Kembali .

Assalamualaikum wbt semua!!!!

Rindu cik Sakura x ????
Hehehehe.. ok, mestilah x..
korang mane nk rindu cik Sakura~~ 
(T-T) sobss
*tetibe touching*

Ape kes?
hehehe.. tak mau..tak mau..tak mau tacing-tacing

Ramadhan dah kembali
Mesti mau hepi mah!
Alhamdulillah dapat berjumpa Ramadhan tahun ni

ALHAMDULILLAH!! ^^

So, masuk hari ni dah 20 Ramadhan umat islam sekalian jalani ibadah puasa
amacam?
Banyak kumpul pahala dan amalan untuk bekalan di akhirat tak?
Ke makin kurang?
Tak pun same je ... ? (hehehe)

Rugi ooo kalau Ramadhan pergi berlalu macam tu je
Sangat rugi!

Macam-macam hadiah Allah sediakan tuk umat-umat Islam sekalian
terutamanya yang beriman dan beramal bersungguh-sungguh

Tak caye???? Tengok nih!
 (credit:google)


Sebenarnya banyak sangat ganjaran dan hadiah nye
Yang penting kite beramal dengan ikhlas dan tidak menunjuk-nunjuk (^^)


Tak sempat dah? Tinggal 10 malam je lagi?

Isshhhhhhh..sempat lagi tu..
rahmat Allah besar dan Allah Maha Pemurah wahai sayang-sayang sekalian

Lagi-lagi 10 malam terakhir ni
Subhanallah
siapa yang tekun beramal.. Allah hadiahkan Lailatul Qadar
In Shaa Allah

Jangan biarkan Ramadhan kali ni pergi dengan penuh penyesalan ye kawan-kawan ^^
FIGHTING!!! GANBATTE!!
Lillahitaa'la
Jom sama-sama beramal dan mohon keampunan Allah jom! 

Haaa..camne? Korang ada buat tak salah satu yg dalam gambar tu? hehe




P/S :  Ingat, kita tak perlu nak buktikan keimanan kita pada manusia,
 sebaliknya, buktikanlah pada ALLAH
 kerana Allah Maha Mengetahui dan DIA lah sebaik-baik HAKIM
 ^^